星期六, 7月 11, 2009

笑話兩則

笑話(一)
明報內容:
a. "陳振聰代表律師陳景生早上質疑司徒法正所提交的風水專家報告,部分內容抄襲一個台灣宗教網頁,而且錯漏百出,甚至連網頁的錯別字,司徒法正也原文照搬。司徒法正承認有抄襲,例如引述《鬼谷子無字天書》時,他寫成五穀的「穀」,但他認為,在風水界中,只抄襲自己認為內容正確,錯別字也可以接受。"

b. "陳振聰一方的風水專家證人余若愚,來自加拿大。他表示,陳振聰家傳的風水書「天圖佈局」,部分內容像民間邪術,相當恐佈。法官問及余若愚的風水知識來源時,他表示,9成屬自學。法官即表示,不用再作供。"

a. 得淡笑. 左抄右抄集天下大成. 錯字都抄連edit proofread都唔做!在風水界中可接受抄黎抄去錯字都抄?專家報告?!
b. 9成自學!點分好?9年自己睇書1年跟師傅?像民間邪術?唔識就叫邪術,覺得恐怖,識既就覺得冇乜野,傳統宗教儀式?! Discourse.

笑話(二)
電影 -- 殺人犯
我對Aaron的演技有進步/做得咁投入而拍手致敬. 但有幾個位真係誇得滯. 精神狀態變得太快. 尤其係"突然大叫泰哥起身"(現場觀眾反應同時叫出"痴線",果然準確描述演出中的Aaron) "拎住把刀係咁發下發下叫d家人唔好離開屋企"(我見到個家人咁真係打999,仲會聽佢話?!)

老實,如果單睇文字劇本,我相信係十分正,有創意,奇情,精神壓抑,懸疑. 但...一變成真實影像就變成笑片一套,尤其係最後30分鐘得知咩不衰老症開始,開始想死.我.

又安排id精英個細路兩把聲.多此一舉. 細路一路解謎,現場一路有笑聲罵聲. 我冇乜反應.但我理解佢地既心情. 由於唔再係文字劇本. 一變成影像.選角演技做唔到.就即刻變成大笑話. 我情願殺人犯係aaron老婆/何超儀好過!

作為香港觀眾既一員,我接受唔到無端端有個警司全程對下屬講普通話,而下屬回以廣東話!

突發式恐怖點做得好,鑽孔,泰哥咁高撻落黎成身血仲要唔知為乜係都要企番起身之後拗爆腳,廢屋個女角貞子式爬爬再見兩口釘係眼之後一野俾車車死(咁似scary movie果類情節既!)高潮有晒.之後編個細路反高潮.敗筆(再講一次.文字劇本應該非常好睇,係變成影像後唔得!) C+偵探既aaron反而更出色,劇情更吸引,更好睇.