星期三, 7月 16, 2008

政府的派糖行為

Mr Man不是自由經濟學派,大學本科到研究院所修的學科更是歐美左派理論為主.
物價上升,通漲重臨,其實是經濟周期的現像, 但香港市民是否真正困苦?我答得有點猶豫.
國家領導人訪問半島豪庭,戶主竟擔心雞蛋價格升了很多,眼見他們衣及住都是所謂的中產質素,但關心的卻是雞蛋價錢.領導人聽在耳裡,不知會否問"唔係化,你地港人人工咁高住得算豪都咁擔心,我國內農民大鑊過你地百倍喎,你地唔係真係得個殼下話!"
其實擔心物價係正常,但點解唔擔心下大學學費或書薄費上升呢!可見香港人受本地傳媒影響極大!真的人講佢又講.

今天看新聞片, 公屋居民認為政府再派糖仍派得不夠多, 電費派足3600蚊, 新聞報導員說"電費對此家庭就最有用,因為bb依家開晒風扇都熱到滿頭大汗,夜晚一定要開冷氣佢先肯訓,太熱佢就會扭計"(點解我細個果時無冷氣都照訓得著?!點解依家個bb咁有自我意識要噗冷氣先肯訓?佢扭計你就乜都俾佢.佢要架法拉利先肯訓咁點算?)
環保團體已講左幾百次,唔好開咁多冷氣,以前小學中學課室邊有冷氣!依家間間都有.小朋友夏天番學著件長袖冷衫,係唔係有冷氣會幫到學生專心d整體成績又好左?公開試成績又唔係突飛猛進wor!學生刻苦中求進步,其實係好事.天將降大任於斯人,必先勞其筋骨,苦其心志,餓其體膚,點解依家青年人擔唔到大旗?知道原因啦.

其次,公屋女戶主又插.書薄費個大仔受惠唔到.點解呢?一係冇申請.一係家庭入息超標.咁仲有乜好嘈呢?!

第三,冇錢.入息不足,但生2個小朋友. (MR MAN!生育係人既自由.冇錢唔俾生牙?我窮係社會同政府既錯,總之我點都要生.有乜事政府都要資助我地.因為依d係人既基本權利)問題出左係第幾個step呢?!