星期四, 7月 05, 2007

讀報後有感:皮紋學(Dermatoglyphics)

睇2007年5月6日appledaily副刊,有一篇好長既專題介紹叫皮紋學(Dermatoglyphics), 題為「FBI 研 究 色 情 狂 罪 犯 指 紋 解 碼」,可參考http://appledaily.atnext.com/template/apple_sub/art_main.cfm?iss_id=20070704&sec_id=38163&subsec_id=6540083&art_id=7282128閱畢全文,先想起2003年在玄緣記趣寫過有關DNA與風水相學的文章:「命學DNA」,可參考http://www.destinygarden.com/big5/mdiary3.htm
再細讀行文內容,便覺得要提出一點點質疑,引文為「指 紋 可 以 讓 你 在 e 道 上 出 入 境 外 , 還 可 以 知 道 自 己 小 朋 友 的 潛 能 所 在 , Dermatoglyphics ( 皮 紋 學 ) , 連 美 國 FBI 都 用 指 紋 來 研 究 暴 力 狂 或 色 情 狂 的 罪 犯 的 基 因 配 對 。 要 發 掘 子 女 的 潛 能 , 只 要 將 指 紋 解 碼 , 便 知 道 他 們 的 潛 能 所 在 , 發 掘 潛 能 就 係 咁 簡 單 ! 」
首先,依我皮毛既語意學理解,依度係點出左FBI係研究緊兩者關係,並唔係得出結論去肯定兩者關係,但我覺得咁樣去做研究及推斷係有意思及有趣既。(但我同時想講,相學同八字命學中早有一套睇色情狂及咸濕或情慾過旺既命理法則。車!我地中國一早有依套theory啦!不過依個世界係咁,要有d儀器呀,有d好似好pro既term咁先會多人認同,自然宇宙觀同五行平衡概念!都唔知我up乜!)
再睇文章,唔同既紋理會得出唔同既性格特徵,有意思,同12星座差唔多但比起48星區呢?六十甲子或八字性格呢?
另有以下一段「睇 完 指 紋 , 明 明 話 你 心 像 力 高 , 但 對 美 術 卻 一 竅 不 通 , 點 解 呢 ? 據 亞 洲 皮 紋 學 發 展 中 心 諮 詢 師 Michael 表 示 , 這 與 後 天 培 訓 有 關 。 「 若 遺 傳 基 因 顯 示 你 對 藝 術 方 面 較 強 , 但 後 天 無 培 訓 , 加 埋 自 我 管 理 能 力 差 , 人 又 容 易 分 心 , 都 會 將 潛 能 掩 蓋 。 正 如 一 人 推 理 能 力 差 , 但 若 喜 歡 計 數 、 推 理 , 不 停 練 不 停 做 一 樣 唔 會 差 , 呢 叫 將 勤 補 拙 , 但 擅 唔 擅 長 係 另 一 回 事 。 」
如果相學及八字咁樣同客人講.我相信客人會覺得我唔準,冇法子,不嬲對待中國野係唔多公平,紋理唔可以講未來發展趨向,只可講所謂既「原型性格」,咁功能何在?有既,會教你應由細點發揮所長,咁每個小朋友都要去check一check啦,所以我肯定依門business一定有得做,而且對於好多肯俾錢仔仔女女去補習學奧數學珠心算學日、法文既家長而言,依千幾蚊真係散紙而已,冇理由格離王太個仔test完話佢係聰明仔,我阿B仔唔聰明過佢我唔信!另,如果王太個仔知自己既潛能,我阿B仔咪好蝕底?(近來朋友同我講.佢3歲既仔睇完tvb廣告識唱番成首歌出黎.學警出更2首主題曲都識背,...our sweat and tears...仲識跳埋舞,睇金象香米廣告.一路唱問世上有幾多愛.....最後仲唱埋金象香米出黎,點解呢?因為佢以為依句都係歌詞,於是我朋友決定送佢去學唱歌同跳拉丁舞,佢喜歡既就繼續學,唔喜歡就轉過)我地依代人好受後天媒體影響架喎,咁咪擾亂晒我地既潛能?定係發揮左?真係天曉得了!後天,仲要計有冇好學校,好老師,好環境......點先搵到呢,邊個方向有利呢?皮紋學可以多多研究下。

全文睇完,其實我係眼紅緊「新興科學」既行業,剛在網上收到一個改名order,看BB的八字,己知往後的性格發展,同個媽媽講個bb既發展優勢,適合既顏色...等資料.但我最想知既係,如果test到個小朋友係變態色情狂,係唔係會照用依個字眼同佢家長講先。