星期五, 1月 29, 2010

新年異像

如果我2000年或十幾歲開始掌握一種預測賭馬賭錢賭乜賭物術而又中到幾百個. 我係唔係應該係依九年中係咁用依種方法係依十年去賭多幾百個或幾千個返黎呢?!

而唔係2010年無端端又記招又傳媒又玩神秘互"插/讚"大家學左個秘術執左幾百個分錢不公呢!而結果卻係最後於新年依個檔期大上電視各大傳媒呢?!我最想知點解依十年唔用秘術去賺番幾千個而要係依段時間追討番果一百幾十!

我會唔會太過批判,問依d看似無里頭卻覺得係一個局既問題呢!

算啦.結果都係marketing.唔好飲既水包裝完多人買.好飲既唔包裝唔喜歡包裝既就黎黎去去識貨既人去買.只係我睇得太多驚天大陰謀卦!

至於大陸既博士名稱.好老實.我太認識學術機構啦,因為我係phil programme既時間都有4年,本地大學工作加加埋埋都十年啦. 基本上我只會認為本地或英美排名前十既大學既phd先叫有少少保證.其他好多一律得啖笑.因為進入phil programme 既過程唔會兒戲,當然亦偶有把關失手收左連字都唔識既精神病學生,但排名高既大學好少有依d case,至於大陸,頭五位先好出黎講野,其他既,只要上網search下.有得請論文輔助員,輔助港台同胞寫論文,美國都有好多賣張cert既學校,所以都係笑下算啦.

所以我硬係覺得係一個局. 世界本是如此.