星期三, 7月 23, 2008

大門直沖大窗的風水化解法


睇樓盤傳真, 見好多設計師或住戶都自制屏風去化解大門見窗所謂漏財風水之局. 其實風水就冇講過大門見窗會漏財.但在氣流上,也可以說有直出直入的感覺,故可以講係形派風水的看法.

好老實.Mr Man間屋都係大門對窗. 但我冇加屏風. 點解呢? 因為我唔鐘意加舊野阻住我. 我係信晒依家果d 簡約主義風格及Less is more既設計. 咁點化解呢? 其實極簡單.

門的氣流由開門一刻走出所謂的大窗,其實有兩點位置是守財的五行風水位,用一幅floor plan俾大家參考.兩點守財位就係大窗既兩個最盡既角,只要係依兩點各放一盤植物,便會產生植物吸氣及將財氣聚於屋內的力量,邊類植物好?其實水/泥種都得.水種易打理我就最推介,另外亦可各放一個開蓋的木葫蘆吸氣, 當然, 以下圖為例. 講緊既係general concept唔係根據屋主八字而定出既風水局.

但如果你要設計新屋又唔想整個屏風既話.基本上只係俾百幾蚊就已可以攪掂依家最流行既漏財風水問題.

單睇上面幅最常見新起樓宇floor plan. 已有大把風水問題. 日後有時間再講.